Главная | Регистрация | Вход | RSSПонедельник, 20.05.2024, 17:54

Городищенська загальноосвітня школа I-III ступенів №3

Меню сайту
Категории раздела
Життя та заходи школи [56]
Життя школи та учнів
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
МОН
Підпреса

Каталог статей

Главная » Статьи » Шкільні заходи » Життя та заходи школи

Тиждень правових знань

У період з 29.09.по 04.10.2014 року відповідно до  плану роботи школи та з метою формування у школярів правової свідомості, почуття законності обраної мети, правомірності шляхів її вирішення, активної протидії порушникам законів, попередження асоціальних проявів серед учнів, профілактики вживання наркотичних речовин, виховання ціннісного ставлення до людей та свого особистісного „Я” в школі було проведено тиждень правових знань.

     Активну участь в організації та проведенні тижня   взяли класні керівники  Короп Л.Б., Заболотня О.В., Штепа Л.В., Немикіна Л.Ф.,   вихователь Біда А.А., учитель правознавства Бойко Н.І., педагог-організатор Близнюк Ю.С., практичний психолог Манзя О.О. 

Зокрема, вихователь Біда А.А. провела з учнями молодшої вікової категорії бесіду з елементами гри на тему: „Декларація прав людини - права і обов᾽язки кожного”. Вихованці повторили  правила для учнів, правила внутрішнього розпорядку школи, правила поведінки дітей та підлітків у громадських місцях, правила дорожнього руху та інші. Під час засвоєння правил поведінки молодшими школярами використовувалися елементи гри. У ході такої бесіди основні положення ілюструвались цікавими прикладами з життя класу, з художньої літератури, кінофільмів, телепередач. Усе це допомогло глибше переконати учнів у доцільності і необхідності правил. Така бесіда  сприяла формуванню у них не тільки переконаності в необхідності дотримання правил для учнів, а й виробила відповідні вміння, навички та звички поведінки. 

       Учитель правознавства Бойко Н.І. провела з учнями 9 класу  відверту розмову на тему: „Права дитини проти насильства” та усний журнал для учнів 10 класу на тему: «Я маю право».

Специфіка змісту правового матеріалу передбачала використання не тільки позитивних, а й

негативних емоцій. Педагог вміло використала важливий компонент правових переконань - негативне ставлення до аморальної поведінки, правопорушень, застосувала один з важливих моментів правового виховання учнів - розкриття перед ними "перспективи" порушників правових норм. Учні висловлювали емоційну оцінку негативних фактів, при цьому використовували фактичний матеріал, взятий з життя, близький і доступний їм. В ході проведення усного журналу на тему «Я маю право» вчитель детальніше познайомила учнів із міжнародними документами  Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, переглянули  презентації на теми : «Мої права» та «Конституція – Основний Закон» , відеоролик  : «Щасливі діти».

         Серед  учнів 9 класу вчитель правознавства Бойко Н.І. провела конкурс рефератів на правознавчу тематику де призові місця здобули учні 9 класу Василенко Тетяна, реферат на тему: «Правопорушення. Юридична відповідальність», Хачко Євгенія, реферат на тему: «Право», Фулитка Ірина, реферат на тему: «Види правопорушень».

Практичний психолог Манзя О.О. провела з учнями 7 класів анкетування „Конвенція ООН про права дитини”, де учні визначали , що вони знають про свої права, а Заболотня О.В.  познайомила учнів 7 А класу з інформаційним куточком «В мене є право» 

Такі заходи формують в підростаючого покоління високу правову культуру, вміння та навички легальними способами захищати загальновизнані суспільні цінності, залучають учнів до свідомої участі в громадському та духовному житті держави.

Категория: Життя та заходи школи | Добавил: school3 (07.10.2014)
Просмотров: 681 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz